مراحل گام به گام ایمپلنت دیجیتال دندان
نوشته شده توسط : مدیر

 

مرحله دوم: جراحی

بعد از مشاوره با پزشک، نوبت به جراحی می‌رسد. در این مرحله، پزشک ایمپلنت دیجیتال را در محل دندان گم شده قرار می‌دهد. این عملیات با استفاده از بخشیدن زیر لثه و قرار دادن ایمپلنت در محل زیر لثه صورت می‌گیرد. پس از این مرحله، باید صبر کنید تا عمل جراحی به خوبی بهبود یابد.

مرحله سوم: قرار دادن پروتز

بعد از آن که عمل جراحی به خوبی بهبود یافت، نوبت به قرار دادن پروتز مصنوعی می‌رسد. پروتز مصنوعی در این مرحله به ایمپلنت قرار داده می‌شود. پروتز مصنوعی باید به شکل دقیق دندان گم شده طراحی شود تا به شکل طبیعی و سازگار با دهان شما باشد.

مرحله چهارم: نگهداری و نظافت

پس از قرار دادن پروتز، نگهداری و نظافت آن بسیار حائز اهمیت است. باید به دنبال نظافت منظم و استفاده از محصولات مناسب برای نگهداری پروتز باشید. همچنین، باید به دوره‌های منظم برای بررسی وضعیت پروتز و سلامت دندان‌های خود رفته و هر گونه نقص یا عارضه را به پزشک خود گزارش داد.

در کل، با استفاده از این روش درمانی، می‌توانید دندان‌های خود را به شکل طبیعی و با کیفیت بالا بازسازی کنید. با رعایت همه مراحل درمان و نگهداری مناسب، می‌توانید به خوبی از این روش درمانی استفاده کنید و از لذت لبخند زدن با دندان‌های سالم و زیبا بهره‌مند شوید.




:: موضوعات مرتبط: ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دیجیتال , دیجیتال دندانپزشکی , روش دیجیتال کاشت دندان ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: